RETURNAREA PRODUSELOR
În cazul în care nu sunteţi mulţumit de produsul achiziţionat, îl puteţi returna în termen de 14 zile calendaristice, în conformitate cu condiţiile de vânzare de pe factură.
Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere din contract în termen de 14 zile de la primirea produselor prin una din variantele: model formular sau o declarație neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail sau fax).
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. CHELTUIELILE DE RETURNARE SUNT SUPORTATE DE CONSUMATOR.
Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit, preferabil în ambalajul original). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare
Costuri suportate de către cumpărător:
▶ Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului (art.14, punctul 2)
▶ Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art.14, punctul 3)
▶ Daca produsul a fost returnat si cumparatorul nu face dovada montari produsului de catre o firma autorizata ISCIR. Cheltuielile de transport vor fii suportate de catre client.
Costuri suportate de către vânzător:
▶ Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului
▶ Produs ce nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului
▶ Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție (dacă defectul de nefuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție)
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit, preferabil în ambalajul original). În cazul în care aţi achiziţionat mai multe produse de acelaşi fel, nu puteţi returna decât un singur produs desigilat, iar restul trebuie să fie sigilate. Produsele returnate trebuie să fie însoţite de o copie a facturii de achiziţie și, preferabil, de formularul de retur completat (modelul de formular de retur îl găsiți atașat la factură). Returnarea produselor se poate face prin orice modalitate aleasă de cumpărător, ca de exemplu prin servicii de curierat, prin Posta Romana sau personal la sediul nostru din Strada Fratii Golesti Nr. 77 Craiova. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4). Rambursarea se va face folosind aceeași modalitate de plată folosită pentru a achita comanda (în cazul plății numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de consumator sau prin mandat poștal).
Important
În cazurile în care produsele returnate prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ciobiri, şocuri electrice, accesorii lipsă (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului), certificat de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).
Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul prin curierat cu plata ramburs, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.
Excepţii
Potrivit prevederilor art.16 din OG 34/2014 nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea următoarelor categorii de produse:
a. Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului);
b. Produse aduse pe comenzi speciale;
Litigiile apărute între utilizatorii acestui site şi SC World Serv Instal SRL se rezolvă pe cale amiabilă. În cazul în care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată româneşti.
Suport clienti Luni-Vineri 08.30-17.00 Sambata 09.00-13.00 Duminica Inchs
0770999995 comenzi@expertinstalatii.ro